fredag 14 mars 2014

Tycksyndommigsjälv-dag

Frukost kl 7: 2 rostade mackor
Lunch kl 11 : 8bitar sushi , några mini-vårrullar, friterade kycklingbitar, 1dl ris & jordnötssås.

Sov 3 timmar

Mellanmål kl 17 : 2 rostade mackor
Fika kl 18: 1 chokladboll & 1 glas vatten
Kvällsmål/middag kl 20: 4 mackor med kassler

Det känns som skit samma vad och hur mycket jag äter för det går åt helvete iallafall.
Samtidigt vet jag att det är irrationellt att tänka så, 
men det är som att jag inte kan hindra det.

Jag kände ett extremt sug efter glass så det ligger en bunke i frysen trots att jag handplockat 20 bitar godis som ligger i skåpet och väntar ( Jeanette och jag kom fram till att öka från 10 till 20 bitar så det inte blir så stor förändring för mig , att gå från ett halvkilo godis till 10 bitar) .

Vi får se vart kvällen slutar, men jag har bestämt mig för att Hur det än blir ikväll så är det en ny dag imorgon.
Just nu är jag mätt och känner inte sug efter något alls

Tankar idag som rör till det i huvudet: jobb, ekonomi, en man som stryker runt på förskolorna i Karlskrona och frågar om specifika barn (genast oroar jag mig att det är en person från mitt förflutna som vill skada mig genom Antoni).

Nu halvsover jag i soffan igen, helt slutkörd.
Ha en trevlig kväll allihopa

3 kommentarer:

  1. Vet du Malin... Destå mera jag läser ditt blogg destå mera hittar jag gemensamma saker mellan oss.. Har flera gång tänkt att också jag borde skriva om mitt ätstörning, ångest, depressionen och allt skit som pågått flera flera år, men har inte ork med den..

    Krya på dig vännen! <3

    SvaraRadera
  2. Nej man kan inte peka med allt Pia, man får ta en strid i taget och göra det man orkar.
    Ätstörningar är eftersom man måste ha mat för att överleva . Att hantera maten är svårt och skriva om kampen är också svårt.
    Du är väldigt kreativ och duktig Pia och genom kreativitet hanterar man sin sorg.
    Du kommer kanske peka skriva om det en dag, om inte så är det ingen kris. Man måste få hantera det på det sättet man orkar ♡
    Sköt om dig och kom till Sverige snart ;)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sku va så kul att komma.. Men så fort jag kommer vill jag absolut träffa er med!
      Hälsa din underbra familjen.

      Kramar <3

      Radera